dilluns, 21 de setembre del 2009

Sydney

La primera part del viatge, Sydney, ja arriba al seu final.

El dijous al matí el vam dedicar a visitar la Sydeny Opera House amb un tour d'una hora de durada que ensenya els 3 auditoris per dins i algunes altres curiositats... Després va ser l'hora d'anar a la Fira del Corredor a buscar el dorsal de la Marató i a la tarda vam recórrer el Harbour Bridge després de passejar en barco i dinar en el mateix.

El dissabte, el dia abans de la marató, vam fer turisme amb el Bus Turístic i vam recórrer tota la ciutat al pis de dalt tot i que la temperatura era una mica gèlida i sobretot quan passàvem per carrers sense sol. També vam agafar el bus que porta a Bondi Beach, la platja més surfera per antonomàsia. Com que era dissabte estava plena de gom a gom dels australians amb ganes de veure i pendre el sol despés de l'hivern però el cert és que feia força aire i l'aigua estava glaçada...

El diumenge era el dia de la Marató 96. L'Arcadi va marxar cap a la sortida mentre jo em vaig quedar a escoltar la 1a part del Barça (l'any passat també ens vam perdre el Barça-Atl de Madrid!!). Després vaig sortir de l'hotel i vaig anar a veure'l en 3 llocs diferents i l'arribada. És la primera vegada en la meva història de gregària que en una ciutat gran no em cal agafarmetro. També vaig fer alguns kilòmetres jo!! Tot i ser a l'hemisferi sud vaig poder constatar que també corren persones disfressades i no hi falta el típic Superman ni corredors amb samarretes del Barça (n'hi havia 2!!). Després de descansar vam anar a fer el sopar de celebració no abans sense fer caminar a l'Arcadi algun kilòmetre de més...

Avui hem anat a les Blue Montains amb viatge organitzat i ens hem trobat els primers catalans: dos nois que estan fent la volta al món des de juny i que tenen prevista acabar-la per Nadal. No anàvem en el mateix bus però sí amb la mateixa agència i ens anàvem trobant fins alpunt de coincidir en el mateix restaurant. Ha estat bé trobar persones parlant català perquè avui ha esta un d'aquells dies que et desmoralitzes de veure que no entens res del que et diu el guia. No l'entendrem ami aquest idioma!! Hem vist els primers cangurs i una imatge de la naturalesa espectacular, d'aquelles que n'hi ha poques...

Demà ja marxem cap a Cairns on farem ruta amb Motorhome i visitarem la Barrera de Coralls més gran del món, 2.500 kms.

Xavi ha dit...

Vaja fotos ! Quines vacances més guapes!!! Què bé que us ho passeu!! Genial la foto del cangur!!!

Una abraçada!!!

Anònim ha dit...

Impressionant!!! Quina enveja sana que em feu!!!
Un petó molt fort als dos!!!
Montse.

Ramon ha dit...

Us va afectar la tempesta de sorra !!!