dilluns, 28 de setembre del 2009

Darwin

Ahir vam arribar a Darwin i Déu n'hi dó quina calor!!! Estàvem a 31 graus i una xafogor horrorosa i enganxifosa!!
Quan vam arribarvam anar a l'hotel ja que no teníem temps de recollir la Motorhome, doncs aquí van tan d'hora que a les 15:30 ja estava tancat i 2 hores més tard les botigues!! És una altra cultura... Vam visitar la ciutat que és un xic extranya; entre d'altres coses vam veurala catedral amb un assaig militar inclós, el projector que va emetre la primera pel·li en color australiana i una posta de sol maquíssima al Bicentenal Park (on en quests moments l'Arcadi hi està entrenant). Vam fer un recorregut a peu que aconsellava la guia Lonely Planet on també deia que és la millor ciutat d'Austràlia gastronomicament menjant; doncs bé, ahir l'Arcadi va menjar el primer filet de cangur del viatge!!

Abans de deixar les platges vam anar a córrer pel costat de l'aigua una estoneta amb l'Arcadi tot i que la meva esquena no em va deixar fer gaire. La roba que vaig fer servir va ser la Correcat que la vaig agafar per si m'animava a fer els 5 kms de Pequín però em sembla que no els faré pas...
Avui, aquí ja són gairebé les 8 anem a fer una excursió per veure cocodrils i després a veure pintures aborígenes a l'aire lliure mentre veiem una altra manífica posta de sol...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, es un pais magnific nosaltres varem fer el viatge de casament i va ser un passada. el filet de cangur es molt bo, i el peix tambe. si podeu aneu a l'illa del cangur alla si que veureu cangurs. disfruteu

Cris i Arcadi ha dit...

Hola!
Ahir ja vam menjar peix, barramundi. A l'Arcadi li va agradar molt, jo sóc més llepafils...
Pel que fa als cangurs, ahir vam dormir en un lloc que n'estava ple. Són bonics!