dilluns, 1 de febrer del 2010

De nou a Huelva... i el cap de setmana vinent: les 6 Copes a Sallent!!!

Us heu parat mai a pensar perquè existeixen les distàncies? Jo sí, i cada cop m'enfado més de pensar que la família amb qui més em faig viu a Andalusia i la que no em diu res la tinc a 13 kms.
Hem passat el cap de setmana a Huelva a casa del meu cosí de relax. Només hem visitat la família i menjat i begut però hem estat molt bé. El nen del meu cosí, el Jorge que té 18 mesos, és el fillol del meu pare i intentem anar-lo a veure sovint i veure com creix. És una monada... Per sort, amb Ryanair es pot viatjar sovint. Com que aquest cap de setmana l'Arcadi no tenia cap cursa prevista l'hem aprofitat bé. La propera visita ja serà a l'estiu que tot i que fa calor hi ha una bona platja i piscines per fer passar-la.

Aquest dissabte a Sallent tindrem les 6 Copes del Barça. I que és l'artífec d'aquesta fita? L'equip i Pep Guardiola. Donces bé, aquí teniu la foto que ens vam fer amb el Pep la Laia i jo dijous passat al Camp Nou on vam anar a veure el Museu del Barça i el primer partit de la 2a fase de l'Eurolliga. Per cert, el Museu és MERAVELLÓS!! Que no se'l perdi ningú perquè la nova zona multimèdia és espectacular i fa posar la pell de gallina però no hi aneu amb presses perquè és per dedicar-hi 2 o 3 hores!
Al bàsquet també vam disfrutar molt. Aquest any tenim un gran equip amb opció de guanyar-ho tot i que fa unes jugades per treure's el barret. La Laia va sifrutar molt i espero que en prengués bona nota per jugar ella a l'AE SAllent. Fa molt poc que juga i encara li té una mica de por a la pilota però ja fa alguns puntets...
La jornada la vam arrodonir veient el Messi i el Bojan que eren a veure el bàsquet. Dia rodó!!