dilluns, 8 de desembre del 2008

Més curses.


Aquest cap de setmana llarg he tornat a fer una cursa: La pujada al castell de Castelldefels. La cursa va ser dissabte al matí i tenia una distància de 4,800 kms. L'Arcadi em va acompanyar i vam acabar en 32'45'', 2 minuts més que l'any passat però donat que encara no he agafat la forma estic contenta!! També hi havia el Xavier Bonastre.
Per altra banda, l'Arcadi va fer la seva cursa número 400!! Per tant, un dia especial pels dos ja que per a mi era la primera cursa que repetia...A la cursa van venir els meus pares a animar-nos i després vam anar a dinar a la platja del Bogatell un arrosset. Durant l'estona que vam estar-hi no van parar de passar persones corrent per la platja i vam acabar de passar el dia a Barcelona de compres...El dia el vam acabar amb el gran Barça-València.
Diumenge vam anar a la Mitja Marató de Mataró on ens vam trobar un munt de Correcats i vam fer una bona claca d'animadors/es... Després vam anar a dinar a casa dels meus tiets per celebrar que seran pares i jo estic contentíssima ja que en seré la padrina!! El meu tiet amb qui ens portem 7 anys sempre m'havia dit que seria la padrina i ho seré; per altra banda, la meva tieta té la mateixa edat que jo i ens portem molt bé i aquesta nena (espero que sigui nena!) més que la meva cosina serà com la meva neboda, a més, jo no tinc germans!!
Al vespre vam anar a sopar amb els meus altres tiets i cosines. Aquest és un sopar que ja tenim instaurat pel pont de la Constitució per celebrar el sant de ma mare que es diu LLúcia i el de la meva tieta.
Avui, el dia ha estat tranquil...Hem dormit fins tard i hem sortit a entrenar amb l'Arcadi per Sallent. Hem fet tots els voltants del poble, uns 7 kms. Després de dinar, l'Arcadi se n'ha anat a treballar i jo m'he quedat fent cosetes a l'ordinador i he anat a veure la meva amiga Gil que està a punt de donar a llum la Gina. Si tot va bé el divendres li provocaran el part i ja la tindrem aquí!!! Serà la primera criatura de la colla i ens fa molta il·lusió a tots.
Aquesta setmana serà molt curteta ja que divendres tinc festa, s'acosta el final de l'any i hem de gastar els dies. I el cap de setmana vinent treballaré a la botiga de ma mare que té una floristeria i hi ha força feina ja que per Santa Llúcia es fa fira al carrer. I el diumenge a la tarda anirem amb l'Arcadi a agafar telèfons a la Marató de TV3. Ja us explicaré...

1 comentari:

Natxo Rovira ha dit...

Hola Cris, guapíssima,

Me'n alegro de tornar-te a veure amb la samarreta pastanaga, i l'Arcadi, una canya, tenint en compte que diumenge passat va fer una Marató i aquest diumenge el vaig veure a la Mitja de Mataró. Ara veig que dissabte també et va acompanyar en aquesta cursa. Què no té límits?

Bé, et volia agrair les paraules tan maques que m'has dedicat al fil de corredors. Ets un encant!!!

Gràcies!!!