dimecres, 17 de desembre del 2008

Cap de setmana de La Marató de TV3

Aquest cap de setmana he tornat a fer una cursa, bé, una mini cursa ja que era LaMilla de Sant Vicenç de Castellet. Tot i que la distància és molt curta (1609 metres) l'esforç és gran ja que és velocitat punta. L'Arcadi va córrer, primer, la cursa de veterans i després em va fer de llebre per intentar baixar de 9 minuts però finalment vaig fer 9 minuts i 2 segons!! L'any passat va fer molt fred i fins i tot va caure aigua neu però aquest any no en feia tan només que ens va ploure una mica a la sortida i feia que l'asfalt rellisqués; sort que no vaig gaire veloç...
El Xavi Papell també em va acompanyar en alguns moments de la cursa i em va animar moltíssim. Era la segona vegada que feia la Milla
Després de la cursa, molt ben organitzada i amb xocolata i melindros inclosos vam sopar amb els amics de Corredors.cat que vam participar a la Milla alhora que veiem el Barça-Madrid. Tot i patir un xic, vam disfrutar moltíssim!

Diumenge l'Arcadi va anar a córrer la Mitja de Vilanova però jo em vaig quedar a Sallent ja que es feia la Fira de Santa Llúcia i havia d'ajudar en la floristeria de casa. El dia no va ser gens bo però la gent va sortir a passejar.
A la tarda vam anar a fer de voluntaris a La Marató de TV3 agafant telèfons. Vam coincidir amb la Consellera Mar Serna, el periodista Ramon Rovira, el matrimoni Tous o la Carme Ruscalleda; va ser a les 7 de la tarda i no vam tenir gaires trucades però em va agradar l'experiència!!

Aquest cap de setmana per a mi serà tranquil, en canvi, l'Arcadi participarà en mil i una coses de les que ha organitzat Corredors.cat per recaptar diners per la Marató. Diumenge a la tarda tenim assaig de Pastorets ja que enguany l'Arcadi farà de Majoral en els Pastorets de l'Ametlla de Merola, els millors de Catalunya!! A mi, si em deixen, faré d'extra... Ja us anirem explicant com va tot.

Ah!! I divendres tenim el sopar d'empresa. I agafo vacances fins el dia 6 de gener de 2009!!!! És la primera vegada que faig vacances com els nens!! I molts d'aquests dies els compartirem amb l'Arcadi!!!

1 comentari:

Oscarjet ha dit...

Hola nois, per fi vaig perdre la vergonya i us vaig demanar una foto a la MILLA.
Mireu el meu blog a veure que us sembla el meu video pujant la Tour Eiffel corrent....
Bon Nadal !