dilluns, 30 d’agost del 2010

Cap de setmana a la muntanya

Després de passar el cap de setmana passat a Cambrils amb els meus pares, aquest cap de setmana hem estat a Tarascon.
La setmana passada vam passar-lo a Cambrils on els meus pares han passat les vacances i que coincidia amb l'aniversari del meu pare. Hi vam estar amb la Laia i l'Arcadi va venir-hi el dissabte i va passar el dia. Vam disfrutat veient el Barça-Sevilla de la tornada de la Supercopa d'Espanya. Primer títol al sarró.
Divendres vam marxar cap a Tarascon al sud de França a passar el cap de setmana. L'Arcadi, els Mas, el Cales i els Picas hi acostumen a anar cada anys des d'en fa molts. Es va al càmping Le Pre-Lombard en un bungalow i de dia els homes surten en bici i les dones anem a donar el vol. Després de sopar tradicionals Trivials de dones contra homes.

Dissabte al matí vaig fer el primer entrenament de la temporada després dels 10 kms de l'Illa de Pasqua. L'objectiu és debutar a Barcelona, ja que no hi he corregut mai, a la cursa de la Jean Bouin i espero fer-ho amb la Montse. Un recorregut de 4 kms pel costat de l'Ariège per començar i ara a seguir el planning que em farà l'Arcadi!

Dissabte a la tarda mentre els homes feien 70 kms en bici nosaltres vam anar a Mirepoix, un poblet preciós amb una plaça molt bonica.

Diumenge vam pujar uns en bici i els altres en cotxe a Coll de Port on la temperatura era de 13 graus, perfecte després de tanta calor. Ahir vam tornar aviat ja que volíem ser a Sallent per veure la primera jornada de lliga a la Penya Barcelonista de Sallent amb l'Arcadi i el Carles. Comença molt bé la temporada amb el 0 a 3 i amb bones sensacions tot i que la Federación ens fa fer la primera parada per "la roja".