diumenge, 30 d’agost del 2009

Per fi, una foto amb en Barni!!

Després d'uns quans dies "desapareguda" del blog aquí tornem a ser-hi. Mica en mica va arribant el final de l'estiu i de les vacances per a molts, no pas per a nosaltres!! Ens queden 2 setmanes de feina i després...VACANCES!!! Als meus pares també se'ls hi acaba i demà ja tornaran d'Andalusia on han compaginat uns dies d'hotel amb uns dies de família. Després d'un any bastant dur ja els hi tocava.
Fins aleshores anirem fent per aquí i per allà i avui hem anat a La Cursa de Ripollet. L'Arcadi ha corregut, jo no. L'any passat la vaig còrrer però vaig passar molta calor, en aquest sentit la calor no m'agrada gens! Després de veure la mascota dels Europeus del 2010, en Barni, en diverses cures avui l'hem enganxat per fer-nos-hi una foto.
També hem passat per l'hort del meu pare a buscar tomàquets amb l'Arcadi, no hi ha res com la collita pròpia!!
Demà comença l'última setmana sencera per a mi.

1 comentari:

Cristina J ha dit...

Hola Arcadi i Cris!
Sóc parella d'un dels més joves de corredors.cat (Nick: Kitus14). He vist les més de 100 fotografies que heu penjat a la pàgina de corredors, gràcies per poder-les penjar ja que per mala sort hem vaig quedar sense bateria a la càmera.

Per cert Cris, jo també hi vaig ser voluntària pel míting i pels campionats (serveis sanitaris pel públic).

Moltíssima sort per les següents curses!
Ens veiem.