dissabte, 4 d’octubre del 2008

Londres

Dijous 2 d’octubre

Ja som a Londres. Aquest és el viatge que cada any fem amb els meus pares. Amb puntualitat britànica vam arribar a l’aeroport i després vam agafar un tren que ja teníem contractat el Gatwick Express que en 30 minuts ens va portar fins a l’estació Victòria i des d’aquí amb metro fins a l’hotel. Estem en un lloc residencial al barri de Notting Hill amb uns carrers i places una mica complicats per a nosaltres.Després d’arribar a l’hotel vam anar a dinar a Portobello. Tot i que el mercat pròpiament dit només és el dissabte hi havia parades d’antiguitats i d’altres i, òbviament, les cases de colors també hi eren. Vam passejar per Portobello Road abans de tornar a l’hotel per canviar-nos i anar al teatre a veure Els Miserables. Anant a buscar el Tube, així coneixen el metro a Londres, per anar cap al teatre (es troba prop de Picadilly Circus) vam passar pels Kensington Gardens, lloc on es troba el Kensington Palace la que va ser la residència de la Lady Di però no hi vam poder entrar doncs la guia no ens deia que l’última hora de visita era una hora abans de tancar... Vam agafar el Tube i cap a Picadilly. Quan vam sortir a l’exterior només girar-nos ja ens vam trobar els típics panells lluminosos i i l’estàtua de l’Eros, començava a fer-se de nit. Vam caminar per localitzar el teatre i de seguida ens vam ser a Chinatown. Si bé la zona de Picadilly recorda la de New York amb els lluminosos, el bullici, les botigues de souvenirs i altres el Chinatown és ben diferent. Aquí és ple de restaurants. Després de passejar-hi vam comprar els bitllets per l’autobús turístic i cap al teatre. Aquesta obra ja l’haviem vist ambl’Arcadi a Detroit però és un clàssic que no volíem que es perdessin els meus pares. Unes 3 hores dins del teatre amb aquella fantàstica posada en escena que impressiona moltíssim. Després vam anar a sopar i ràpid cap al metro ja que a les 12 tanquen i vam agafar pels pèls.

Divendres 3 d’octubre

Hem dedicat tot el dia a visitar Londres. La millor manera de fer-ho és agafar un bus turístic d’aquells descoberts, encara que la temperatura era una mica freda. En qualsevol cas, a estones fins i tot feia solet, cosa no gaire habitual a Londres.
Com que l’autobús et permet pujar i baixar tantes vegades com vulguis, hem aprofitat per veure algun dels llocs més emblemàtics de la ciutat. Seria difícil dir-ho tot, però hem vist les Joies de la Corona, hem pujat a la nòria més gran del món, hem anat al British Museum, a passejar per Hyde Park i hem rematat la feina amb un sopar al Planet Hollywood, a Piccadilly Circus.

Dissabte 4 d’octubre

Ara ja som a l’aeroport per agafar el vol cap a Inverness. La previsió és arribar-hi al migdia, agafar un cotxe de lloguer, anar a la fira del corredor de la Marató del Lloc Ness i anar cap a un hotel familiar al costat del Llac. Seguirem informant..