dilluns, 10 de novembre del 2008

Donosti

Aquest cap de setmana hem estat a Donosti amb l'Artur i la Sílvia i moltíssims catalans més. Tot i el que el grup de Corredors.cat va fer autobús per incompatibilitat horària vam anar-hi per la nostra banda. Vam marxar dissabte al matí i vam fer parada a Lekumberri a dinar en un lloc que l'Artur i la Sílvia ja coneixien i on vam dinar molt bé. A primera hora de la tarda ja erem a Donosti a la pensió Atxiqui on vam estar molt bé i estava molt ben situada i, a més, l'estrenàvem!!! Està situada sobre el km. 19 de la Behobia-Donostia. A la tarda vam anar a la fira a buscar el dorsal i a fer una volta de reconeixement per la zona d'arribada. No vam sopar de pintxos però ho vam fer molt bé al restaurant d'una cosina de l'Artur amb una cuina vasaco-catalana. Vam arribar a la pensió a temps de veure gairebé tota la segona part i perquè els nostres atletes descansesin. Al matí, ells van marxar cap a Behobia i nosaltres ens vam quedar a dormir tot i que jo vaig sortir a córrer 20 minutets pel costat del mar ambun gran ambient ja de bon matí. La veritat és que amb el passeig que hi ha vora el mar ha de ser més fàcil iniciar-se en el running. Cap a les 10 vam anar amb la Sílvia cap a l'arribada per tal de oendre una bona posició. Tot i que havíem quedat a l dreta de la cursa la millor opció era l'esquerra amb el perill que no ens veièssin i...va anar ben just!!!
L'Artur i l'Arcadi van fer una bona cursa i van arribar amb un crono d'1:36:38. Enhorabona campions nostres!!!
Ha estat un cap de setmana intens a Donosti i ens hem acomidat d'ella amb un "a reveure en 3 setmanes!!!", doncs hi tornarem per la Marató.
Després del retrobament a la plaça Guipuscoa i de poder saludar alguns correcats, pocs pels que hi havien!! anem cap a la pensió a fer una dutxa ràpida i cap a Pamplona a dinar. Allà hem quedar amb el Joan Fernández, la Maite i família i amics que ja coneixen el restaurant d'altres anys. Recomenable els "chuletones" i les mongetes per una bona recuperació pels corredors. Després de dinar i amb una mica de mandra carretera i cap a casa. Fet i remenat a les 10 a Sallent amb la satisfacció d'haver passat un gran cap de setmana amb bons amics.
El cap de setmana vinent toquen 5 Milles Nocturnes de Cerdanyola en les quals l'Arcadi m'ha promés que m'acompanyarà... No estic gaire preparada però avui he sortit a fer 6kms i he tingut bones sensacions. El diumenge anirem a la Mitja de Ripoll on espero no passar tan fred com tothom diu que hi feia l'any passat que fins i tot es congelava l'aigua dels avituallaments!!

Tr3sk ha dit...

Felicitats reis!!!

Ens veiem a Cerdanyola!!!..espero que no fagi el fred de l'any pasat!!!...i de Ripoll tranquila és psicologic!!jejeje

...BER... ha dit...

jo ja sabia que el mon es un mocador, pero tant.....

Ens trobem a un curs d'atencio al ciutada, jo porto el polar de la mitja de terrassa, que fa de reclam perque soni la tipica pregunta: Tu corres? jejejej

Que si jo tal, que si jo qual, que si estic preparant una marato, que si......

Collons si ets la companya del grandissim Arcadi, eejeejejej

Encantat de coneixe't Cris i a tu Arcadi, de vegades em coincidit al costat de la tresk, doncs anim que nomes et falten 10. Jo encara estic al punt inicial.

Salut i km a tots dos

FERRAN444 ha dit...

Bona nit companys !!

Aquesta foto os la vaig fer jo,

magnific ambient per tornar hi.