diumenge, 9 d’octubre del 2011

Continuem amb les celebracions

Dissabte vam estar de casament.
El Joan i la Lacri es van casar a l'església de l'Ametlla de Merola per la tradició ortodoxa a les 12 del migdia. L'Arcadi i jo vam ser padrins (n'hi ha 2 per part de la núvia i 2 dels nuvis) per part del nuvi. La cerimònia va durar una mica més d'una hora en la qual vam estar aguantant un ciri portat de Romania (lloc de procedència de la Lacri) i ple de flors. La cerimònia va ser en romanès i espanyol feta per dos capellans romanesos. Amics i familiars vam voler participar d'aquest dia tan especial per als nuvis que es va allargar -per nosaltres- fins a les 9 del vespre. La Fiona va estar a l'èsglésia amb els padrins, la Montse i el Xavier, i es va portar molt bé com també al restaurant que la van fer ballar i tot!! Tot i la música i la xerinola, la Fiona va fer la seva: dormir i menjar com una campiona! Es va portar molt bé.
I continuant amb les celebracions ahir vam estar al bateig del meu cosí Gerard i del que en sóc padrina. M'he passat el cap de setmana fent de padrina en diferents religions!! La família més propera ens hem reunit per celebrar el bateig. Després de la cerimònia religiosa hem fet una sessió de fotos i un dinar. En aquesta última foto sortim les 4 generacions: la meva iaia "Teta", la meva mare, la meva filla i jo.