diumenge, 15 de novembre del 2009

Ripoll

Aquest cap de setmana ha estat molt tranquil. Dissabte al matí vaig sortir a córrer 15 minutets però la veritat és que estic bastant en baixa forma i de moral també no estic gaire bé. Espero anar-me posant en forma i fer alguna que altra curda amb dignitat. De moment, l'Arcadi m'ha fet un plànning i espero anar-lo seguint.
Al migdia vaig assistir a un acte de l'Ajuntament de Sallent de presentació de la campanya
“SallentSuma: Tolerància i respecte per les diferències” en el qual hi he pres part formant part de les 15 persones que han posat cara a aquesta campanya. També vaig ser l'encarregada de llegir el manifest per la tolerància.
Avui hem estat a la Mitja de Ripoll, una mitja especial ja que transcórre per terres de la Dolors i que malauradament no hem pogut compartir amb ella. Era especial també pel debut en mitja marató dels nebots de l'Arcadi, el Roger i el Joan de Navàs. L'ha acabat molt dignament en 1 hora 48 minuts. Felicitats campions!! El vostre camí cap a la Marató de Barcelona ja és més planer. A Sant Joan de les Abadesses hi havia per donar-los ànims i també rebren, l'Esther i el Jan. Un petó des d'aquí per a ells.
Deprés de la Mitja jo me n'he entornat cap a casa amb els germans Campà de l'Ametlla de Merola i l'Arcadi cap a treballar...
La tarda l'he destinat a penjar les fotos de la cursa i a confeccionar àlbums de vacances endarrerides a casa dels meus pares mentre ells feien la inaguració oficial del pis amb la colla d'amics, eren gairebé una vintena!!
La setmana s'espera tranquil·leta amb un curs el dimarts i el cap de setmana
de relax sense curses i una celebració de 50 anys.