dimecres, 1 d’abril del 2009

Me'n vaig a València!!!!!!

Com puc tenir tanta sort?
Al maig del 2006 vaig anar a París a la final de la Champions perquè em van tocar les entrades al sorteig de socis del FCBarcelona i avui també m'ha tocat una entrada per anar a la final de la Copa del Rei a València!!!
Quin matí de nervis fins que he vist que el número que havia sortit era l'11o36 i jo tenia l'11501!! Encara que hi hagi 4 socis a cada sol·licitud, me'n vaig a València. La meva sol·licitut tenia 2 socis: un jp i l'altre un amic que me l'havia deixat. L'Arcadi no vol venir amb mi i, finalment, hi aniré amb el Joan Mas.
Aquesta imatge meva de supporter en un camp de futbol ple d'espectadors la tornaré a reviure el 13 de maig!! Tot i que la Champions és la Champions i encara no hem arribat a la final, estic contenta d'haver aconseguit aquestes entrades. Un Barça-Ath de Bilbao a València!!!
Ara aniré a fer una Loteria Primitiva o un Euromillón a veure si també tinc sort, hehehe!!

3 comentaris:

Xavi ha dit...

Ostres, Cris !!! Quina sort!! Te la mereixes, què carai!!! I l'Arcadi no vol anar ? O no pot perquè treballa?
Ja li preguntaré demà!!

Petonets i Moooooooltes felicitats!!!!

Cris i Arcadi ha dit...

Doncs...una mica de tot!! Però diu que la Copa del Rei no el motiva. A mi, tot el que sigui Barça em motiva.
adéu

Pixi ha dit...

Un altre cosa t'hauría de motivar