dimarts, 7 d’octubre del 2008

Escòcia

Tot i que ja som al peu del canó encara ens queda per explicar-vos els nostres dies a Escòcia.

Dissabte 4 d'octubre

Vam arribar a Inverness i vam agafar el cotxe de lloguer i ens vam dirigir a la Fira del Corredor per tal d'anar a buscar el dorsal de la marató. L'Arcadi va portar el cotxe ja que ell ja havia conduit per l'esquerra i amb el volant a la dreta; a la tarda també ho vaig fer jo per anar agafant pràctica de cara al seguiment de la marató. L'hotel que hem agafat és a un "poblet" anomenat Foyers i és encantador, el porten el matrimoni McNeil i es desviuen pels seus hostes. Tenim habitacions amb vistes al llac i el menjar és casolà però exquisit. A la tarda busquem les carreteres secundàries per poder seguir l'Arcadi i són estretíssimes on només hi passa un cotxe i on cada 200 metres trobes un "Passing Place" per tal d'apartar-te per que passi l'altre. En alguna part de la marató l'Arcadi correrà a tocar el llac i en d'altres enmig d'un dens bosc... preciós!!

Diumenge 5 d'octubre

Ens llevem d'horeta per anar a portar l'Arcadi a la sortida amb una mica de por ja que al llibre de la marató diu que els corredors hi han d'anar amb bus però nosaltres ja estem a meitat de camí. Afortunadament no tenim problemes tot i que mitja hora abans de la sortida marxem amb els meus pares cap a la milla 5 que es troba aprop de l'hotel; allà els veiem passar des del primer fins a l'Arcadi i els animem, la gent és super agraida tot i que ens trobem dalt d'una forta pujada...
Ens retrobem dues milles després però encara tampoc es veu el llac i no es fins a la milla 16 que veiem l'Arcadi i el Llac Ness. El paissatge és idílic: aigua, arbres, natura,...
D'aquí ja marxem cap a la meta que es troba dins d'un estadi. A les 4 hores i 5 minuts arriba l'Arcadi sota l'atenta mirada d'un gran Nessi (així és diu el monstre) inflable.
Es dutxa aquí mateix i anem a dinar i visitar una mica Inverness, una ciutat molt bonica plena d'esglésies per tot arreu i d'una arquitectura molt bonica.
Per tornar a l'hotel ho fem per l'altra banda del llac que de fet és la més bonica i realment hi ha paissatges espectaculars. Rodejem el Llac fent alguna parada per fer fotos i veiem la posta de sol sobre el llac, impressionant!!
Avui sopem a l'hotel i a descansar.

Dilluns 6 d'octubre

Ens llevem d'hora per tal d'aprofitar el matí ja que cap a primera hora de la tarda agafem l'avió. Amb el cotxe anem fins a l'entrada de l'illa de Skye que l'Artur havia recomenat a l'Arcadi però el temps és molt just i només hi entrem i sortim però es veu un lloc preciós també. És a la banda oest i de camí anem trobant més fantàstics paissatges i alguns fiords. És una molt bon època per visitar Escòcia.

I fins aquí les aventures d'aquestes vacances. Però ja us anirem informant de futurs projectes...

Joan Morillo i Monge ha dit...

...endevant parella! Tot el que feu és admirable... Ens veiem aviat! X cert, aquest any no podeu faltar a la segona edició de la cursa Sant Silvestre a Lloret de Mar. L'Organitza l'atleta J.L.Blanco juntament amb l'ajuntament de la població. A aquesta web teníu tota l'info. www.santsilvestredelloret.com