dilluns, 20 d’octubre del 2008

Cap de setmana atrafagat!!

Quin cap de setmana aquest!!

Tot va començar divendres a la tarda amb el casament del Xavi Papell i la Rosa a la Sala del Consell de Cent a l'Ajuntament de Barcelona i un sopar a l'Hesperia Tower de Barcelona. Va estar una ceremònia molt maca i un casament molt original amb la bona companyia dels amics de Corredors.cat. Ho vam passar d'allò més bé i va ser molt bonic poder compartir un dia tan especial com aquest pels nuvis amb uns bons amics. Moltes Felicitats Parella!!!

Dissabte vam dormir fins tard ja que el divendres amb el casament es va allargar més que un divendres normal. A la tarda l'Arcadi va participar en una taula rodona a Cardedeu junt amb el maratonià olímpic José Rios i el corredor popular de Valls, Xavier García. A l'acte també hi havia el Felip Ortiz, gran amic, que va ser la persona que va contactar amb nosaltres per participar-hi a través del Col·lectiu Atletes Cardedeu (CAC) i els meus tiets, el Miquel i la Isabel, que viuen en aquesta vila.

I diumenge, una altra cursa. En aquest cas va ser a la Mitja Marató de Mollerussa on l'Arcadi va participar-hi corrent amb l'Artur Peguera i acompanyat per altres Correcats com el Ramon Bernaus. Per la meva part, jo vaig fer la cursa de 5 Kms que també es feia a Mollerussa i que vaig fer amb força dignitat tot i que encara estic molt lluny d'aconseguir una forma acceptable. Ara estic a l'espera que l'Arcadi em faci un plànning dels seus amb l'objectiu de fer aviat una cursa de 10 kms i anar agafant mica en mica la forma.