divendres, 20 de maig del 2011

Quants dies!

Fa molts dies que no he escrit res però ens han anat passant moltes coses...
Ja estic en el sisé mes del meu embaràs i abans que ens adonem tindrem aquí a la Fiona, aquest és el nom que hem triat per a la nostra filla. Fa 15 dies vam anar a fer l'eco 3D i aquí us penjem una foto. Ara ja deu fer 1 quilo. Quina sensació més extraordinària notar com es mou a dins meu i, ara, a més de notar-la ja es veu com es mou.
Canviant de tema, la setmana passada vam presentar amb l'Arcadi la 24 Nit de l'Esportista de Sallent. Després que l'Arcadi participés a la desena edició de la Cursa del Riu Cornet (va fer marca en aquesta cursa) vam fer aquesta presentació davant de gairebé 600 persones. Va ser una vetllada molt bonica i ens ho vam passar molt bé en molt bona companyia.
Aquest cap de setmana l'Arcadi és a Hamburg a córrer la marató i jo m'he quedat ja que el meu millor amic es presenta d'alcalde a Sallent i volia estar aquí, a més, diumenge em toca treballar per l'Ajuntament a les eleccions municipals.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats futurs papis!!!! M´acabo de llegir el llibre Córrer per Ser Feliç, i no he trobat la manera de dirt-te que m´agradt moltíssim i s´ha m´ha fet molt curt, espero una segona part, així que he aprofitat aquest blog i de pas us dono l´enhorabona a tu i la Cris. Felicitats!!!! una abraçada, una aficionada a córrer que aquest any ha fet la seva primera mitja i varies de 10 km. Sandra, espero veura´t l´any vinent a la mitja de Calella.