diumenge, 25 d’abril del 2010

De nou, una cursa

Avui he fet una altra cursa. No era una cursa normal i ha estat molt divertida. Era la cursa "La Gran Follada" d'Igualada. És una cursa de 6969 metres lligats amb una corda per la cintura amb la parella i amb proves durant el recorregut (córrer un endavant i l'altre endarrera, portar la parella a coll i be, passar per sota d'una tanca, saltar unes bales de palla i per acabar entrada nupcial). Hem acabat en 51 minuts i de les 200 parelles encara ens en han quedat 19 al darrera. Donat que l'Arcadi tenia el tendó d'Aquil·les fotut i jo portava 2 setmanes sense córrer per una sobrecàrrega no ens podem pas queixar!! Hem compartit cursa amb els correcats Ara i Krlos, Delurian i Cat i amb la meva companya de feina Eva i el seu marit, el Josep. Ens ho hem passat molt bé!!
La cursa ha transcorregut entre asfalt i camins de terra molt bonics però que jo no he gaudit gaire ja que prou feina tenia en avançar metres. L'organització ha estat molt bé tot i que si alguna cosa poden millorar és l'horari (ha començat a les 11) i un avituallament a mitja cursa, potser ens ha sorprés a tots l'arribada de la primavera amb tanta força...

Ahir també vam estar de cursa, al Cros de Sant Jordi de Navàs on viu part de la família de l'Arcadi i que també van córrer els seus nebots que després de la Marató continuen entrenant i millorant dia rera dia.

Al matí vam estar a La Salle Bonanova de Barcelona veient jugar a bàsquet la Laia, la fillola dels meus pares de 12 anys, i que després d'una pròrroga van perdre per un puntet. Quina llàstima...

Un cap de setmana complet i més venint de la diada de Sant Jordi que l'Arcadi i jo vam viure de manera diferent. Ell anant amunt i avall signant el seu llibre "Córrer per ser feliç" i jo a la floristeria de ma mare venent roses. Com cada any la rosa vermella ha estat l'estrella però la del Barça també va triomfar...