dilluns, 14 de desembre del 2009

Milla de Sant Vicenç de Castellet


Un altre cap de setmana amb cursa o mini cursa...
Dissabte al vespre vam participar en la Milla Nocturna de Sant Vicenç de Castellet que es fa a favor de la Marató de TV3 i que van recaptar 371 euros. Moltes Felicitats als organitzadors.
Aquesta cursa es caracteritza pel fred i la neu però en aquesta ocasió es va comportar... És una cursa molt divertida en la qual quan donen la sortida i jo arranco els primers ja porten mig kilòmetre però és entretinguda.
L'Arcadi va córrer primer en la seva categoria i després va acompanyar-me a mi. Per cert, per primera vegada vaig quedar l'última però no passa res!! Sempre n'hi ha d'haver un... Estic contenta perquè he tornat a córrer i aviat agafaré la forma.
La setmana vinent participarem en les 24 hores de Corredors.cat per la Marató; l'Arcadi participarà en les 6 hores (de 15 a 21) i jho en els relleus 4X400, encara més velocitat. Veurem com va... Demà faré un entrenament dels meus i provaré de fer alguna sèrie més ràpida per practicar els 400 metres.

1 comentari:

YAGO ha dit...

moltes felicitats per la teva milla, Cris.
Nosaltres a Girona, varem correr una marató per la marató, diumenge 13, va ser molt divertit.
Per cert ja estic inscrit a Barcelona per fer la cent marato amb l'Arcadi.
Haurem de montar quelcom oi?
Una forta abraçada.
Jacky