dimecres, 15 de juliol del 2009

El Gerard ja és al món!!!

Avui dia 15 de juliol ha nascut el Gerard, el meu fillol. Aquí us el presento:
Tot i que la Malena, la dona del meu tiet çtoni amb qui ens portem només 7 anys, no complia fins el 22 el Gerard no ha pogut esperar i ha volgut sortir a veure món. Ha nascut a les 11:31 per cesàrea i ha pesat 3,390 kgs i media 50 cms. És molt "maco" i ja l'he pogut canviar i començar a mimar-lo tenint-lo en braços. De moment, és molt bo i no plora, només somica quan té ganona. Si tot va bé, el divendres ja aniran cap a casa.
Quan el conegui l'Arcadi ja haurà canviat, doncs acabats de néixer canvien constantment i com que encara falten 13 dies perquè torni...
Sempre m'havia fet molt il·lusió ser padrina i amb el meu tiet sempre li havia dit que m'agradaria ser-ho del seu fill i...ja ha arribat el dia. Aviat ja el podrem passejar amb el seu flamant cotxet perSallent i que em continuï caient la baba i si no mireu quina cara de felicitat faig amb el Gerard en braços i amb només 3 hores de vida!!

1 comentari:

YAGO ha dit...

moltes felicitats Cris, ara a fer de padrina.
per cert el dia 9 varem veure l'Arcadi a Girona amb el Tour.
molts petons i abraçades des de Giroms.
Jacky