dimecres, 24 de juny del 2009

La iaia Teta fa 80 anys!!

Diumenge passat vam fer una festa sorpresa a la iaia Teta. Feia 80 anys!! La iaia Teta ha estat la meva segona mare quan de petita la meva mare treballava i ella em llevava i em feia l'esmorzar. I ara ja en té 80, però quins 80!! A mi m'agradaria arribar-hi així...
Després de tot el tema del barri de l'Estació tan ella com el meu avi Amadeu -que ja porten 59 anys de casats- han començat una nova vida amb un nou habitatge. Ara viuen al centre de Sallent i fan i desfan al seu gust i són molt feliços tot i que han hagut de començar de nou a la seva edat!! I els altres també ho som de veure'ls tant contents a tots dos.
Ens vam reunir 15 persones en un restaurant i l'avi la va portar fins allà. No sé si la vam sorpendre gaire doncs és molt espavilada i ens va costar fer-li creure algunes mentides bondadoses...
Vam viure una jornada molt agradable amb tota la família, grans i petits.