dimecres, 26 de novembre del 2008

Cap de setmana a Madrid!!

Aquest cap de setmana he estat a la capital, una cuitat que m'encanta!! Aprofitant que l'Arcadi treballava i que a ell no li agrada vaig anar a veure la Montse, la meva millor amiga i que viu allà des de fa més de 3 anys i encara la trobo a faltar!!
La nit del divendres a diumenge vaig dormir molt poc doncs l'avió sortia de Girona a les 06:30; abans de les 8 del matí ja era a Barajas i en mitja hora a casa la Montse que viu prop del Bernabeu. Amb ella vam agafar un bus que em va portar al Museu del Prado i a ella a fer un Màster. Vaig estar tot el matí passejant pel Prado veient una exposició itinerant de Rembrandt i que és molt aconsellable i la permanent. M'encant l'art i vaig disfrutar moltíssim ja que feia alguns anys que ni hi anava. Al sortit me'n vaig anar fins a la Puerta del Sol on em vaig trobar força aficionats del Recre que s'havien desplaçat per veure el partit. Després de dinar ens vam passar 4 hores a la tarda xerrant i xerrant...ens vam posar al corrent de les últimes setmanes de les nostres vides!! Per Nadal, la Montse torna a casa...de vacances. Al vespre vam anar a sopar a la Taverna Bardemcilla (regentada per la família Bardem però no en vam veure cap) i després una estoneta de marxa per la capital!!! Quan de temps sense fer-ho...
El diumenge després d'esmorzar, vam anar al Rastro. Estava pleníssim però hi havia parades molt xules i la zona dels pintors era molt interessant. Després vam anar a dinar a Las Cuevas de Luis Candelas, a la de truita. També vam passejar pel centre i vaig aprofitar per comprar el llibre El Secret ja que les botigues del centre estan obertes el diumenge. I a la tarda vam tornar a casa a xerrar més. Vaig veure la primera part del Barça a casa de la Montse i després vaig marxar cap a l'aeroport. L'Arcadi m'esperava a Girona.
Feia més de 3 anys que no anava a Madrid i l'he trobat com sempre. És una ciutat que em fascina i m'agrada anar-hi i passejar-hi i sobretot m'ha encantat compartir tantes hores amb la Montse.
Aquest cap de setmana anem amb l'Arcadi a Donosti a córrer la Marató. Allà hi estarem amb el Fermín, l'Arcadi Alibés de l'Euskal Televista al Tour i la seva dona. Farem un cap de setmana llarg i d'anada farem una ruta amb encant fins al País Vasc.